Saturday, November 27, 2010

1 year and 4 month

Alhamdulillah, hari ni dh masuk satu tahun dan 4 bulan hubungan aku dan my hubby... aku amat bersyukur kerana hubungan kami bertahan sampai sekarang, berkat kesabaran dan sifat saling memahami diantara satu sama lain serta sifat kesetian membuatkan hubungan kami teguh hingga sekarang.. aku sangat bahagia bersama hubby ku.. tak kisah la.. ape org nk ckp.. who care?... walaupun aku tak dapat sambut kami punya anniversary.. cz sekarang masih da kt kelang(umah kakak mama) cz besok nk p melaka.. tengok pak teh( abg mama yang sakit tenat).. tapi.. kami sentiasa dekat dihati.. aku sentiasa merinduinya.. bah kn.. sngat3.. tak sabar nk jumpe my hubby..  =D  aku berdoa kpd Allah s.w.t supaya aku sekeluarga selamat sampai ke kedah nanti.. amin.. hubby.. i love and miss u so much ...

sampai syurga aku mencintaimu..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?