Friday, November 19, 2010

so heppyy today.. kua with my hubby.. love you sooo muchhh..

6:30 Pg td.. hubby(my bf) aku kol.. dia bru balik dr penang lepak dngn kwn2 dia.. dia da gtw dia nk dtg raya rumah aku.. yg aku pun dok mamai2 p terckp x pyh dtg.. aduh.. ape la aku ni?.. entah ape la aku mamai mse tido.. yg hubby aku ingat serius.. dia pun xnk dtg.. dpendekkn cita.. kami msg2.. then dia setuju nk jumpa aku.. katanya rindu sngt kat aku.. aku pun rindu jugak kt dia..hehehhe.. mse tu dia da dkt shahab perdana( stesen bus alor setar kedah), naik kereta member dia, ramai2 g hantar kawan balik.. then dia sanggup g balik rumah dia and bwa moto, dtg balik ke alor setar untuk jumpa aku.. owh.. sweetnye dia.. buat aku bertambah2 syg n cinta kt dia =D.. Rumah dia dngn alor setar aku lebih kurang 45 minit la.. then kami jumpa.. dia ambil aku.. dpn rumah aku ada mall yg bernama Alor Star Mall.. then kami p date kt citu la..hehehhe.. lama x jumpa.. terubat rindu dhati nieh.. kami p mkn kt KFC, jln2.. borak2.. we have fun together.. nanti lmbt lagi la nk jumpe dia plak.. cz km masing2 bz.. dia nk g blaja keta n keja.. aku lak nk start keja esok.. entahla.. apapun.. aku sngt menghargai pengorbanan yg my hubby lakukan kpdaku... thanks hubby!!..
gmbar dtngkap td.. dkt kfc(as mall)

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?