Friday, November 19, 2010

My mother's curry noodle.. yum..yum

Today.. my mother cooked curry noodle. wah2x.. .. even curry noodle is  not my favorite, but i have to admit here that my mother's curry noodle is the best curry noodle that i had ever found..seriously, my mother's cooking  always great and tasteful.. this is the fact.. i am not lying.. whoever had ate my mother's cooking.. they will know what it taste..

translate:

hari ni, mak saya tlh memasak mee kari.. wah2x.. walaupun mee kari bukan kegemaraku.. tp, saya perlu mengaku dsini yg mak saya punya mee kari adalah mee kari yg paling sedap yg saya pernah rasa.. dengan berterus-terang, mak saya pnya masakn selalu sedap.. ini adalh fakta..sy tak tipu..sesiapapun yg merasa masakan mak saya.. mereka tahu bgaimana rasanya..



curry noodle(mee kari)..





 this is my mother(Ini adalah mama saya)

on the graduation day at Universiti Utara Malaysia (gmbar pada hari menerima ijazah di Universiti Utara Malaysia)
left(kiri): my father(ayah saya)
right(kanan): my mother ( mama saya)

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?