Wednesday, November 17, 2010

Selamat Menyambut Aidiladha 2010

wah..wah..wah.. jp jew dh hari raya..bru asa semalam myambut hari raya aidilfitri.. dh nk smbut hari raya aidiladha..SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA BUAT SEMUA UMAT ISLAM..tak dilupa kan juga buat family tersyg..buat hubby-ku.. i love u hubby.. aku td masak rendang daging.. mak aku just bg arahan jew.. aku yg kacau bhn2 dlm kuali.. sedap tw resepi mak aku.. ramai org bila dh mkn rendang mama aku..semua kata sedap.. xda sape ckp x sdp.. aku bkn nk angkat  mak aku..tp..that the reality..aku sendiri pun mkn rendang mama aku "hingga menjilat jari"..huhuhu..well.. xsbr nk smbut raya nieh.. esok leh g mkn kt umah saudara-mara..wah...bestnye...nanti nk tngkp gmbr and upload kt blog.. ok la.. nk tido dulu nieh.. poka..(bye in russian)..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?