Friday, November 19, 2010

Me singing Love The Way You Lie

   

see me singing love the way you lie by Eminem ft Rihanna.. Such a beautiful song.. this song is all about a men who lie his girlfriend.. he have affair with another women at the same time he couple with this women.. Suddenly  his girlfriend have find out and his girlfriend wants to leave him.. so.. he so regret about what he have done..  The reasons why i singing this song is because i like this song.. so.. enjoy my singing.. and do not compare me with rihanna because she more talented and good than me..

translate (B.M)
  
lihat saya menyanyi "Love The Way You Lie"  penyanyi asal Eminem ft Rihanna .. lagu ini sebuah lagu yang menarik dan sedap ddngr .. lagu ini adalah tentang seorg lelaki yang menipu teman wanitanya .. dia telah ada hubungan sulit dengan wanita lain dimana  pada masa yang sama, beliau pasangan dengan kekasihnya .. Tiba-tiba kekasihnya telah mengetahui dan kekasihnya ingin meninggalkan dia .. jadi .. dia begitu menyesal tentang apa yang dia telah lakukan .. Knp saya menyanyikan lagu ini adalah kerana saya menyukai lagu ini .. jadi .. berhiburlah dngn nyanyi saya .. dan jangan membandingkan saya dengan rihanna kerana dia lebih berbakat dan bagus dari saya ..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?