Thursday, November 18, 2010

Love Story Between Me and My Love

this is a  love story about my love and i.. from first time we meet..until now..
 i made this video to remember our love.. and to appreciate him because he had came into my life...in this video,i was singing for him to tell him how much i appreciate and love him..
this is song from nancy ajram.the title is meen da elly nesik( i won't leave you)

translation:
Ini adalah semua kisah cinta tentang aku dan my love. daripada mula-mula kami jumpa.. sampai sekarang.. aku wt video ni kerana nk mengingati cinta kami..dan untuk menghargai my hubby kerana dia tlh dtg dlm hidupku.. aku menyanyi lagu untuknya dan memberitahu dia bhwa bertapa aku menghargainya dan mencintainya..Lagu ini adalah nyanyian nancy ajram bertajuk meen da elly nesik( aku x pernah meninggalkanmu)




3 comments:

Let me know what do you think about this topic ?