Saturday, April 7, 2012

Visited my best friend who was gave birth to a baby boy

 Assalammualaikum dan Hai semua,

Hari sabtu lalu(31.3.2012).. Saya telah melawat kawan baik saya yang telah melahirkan anak lelaki. bayi dia sangat comel tau.. kulit putih kemerahan, hidung mancung, saya dapat bawangkan bila bayi tu besar dia mesti jadi seorang lelaki yang kacak.  Berbicara tentang kawan saya, kami telah menjadi kawan rapat  sejak dibangku sekolah lagi, semasa di sekolah menengah di tingkatan dua, bermulanya persahabatan kami.. kawan saya duduk di depan saya, kami berdua lahir pada bulan yang sama dan mempunyai kesamaan di dalam perwatakan, ye.. mungkin tidak sama 100% tapi kami serasi sebagai kawan karib dan sebab itu kami masih bersahabat sehingga sekarang..kawan saya telah berkahwin semasa dia berumur 19 tahun dan melahirkan anak pada umur 21 tahun( awal bulan Mac)...  suami dia seorang anggota polis dan suami dia sebanya dengan kami. Kawan saya tinggal di Kuala Lumpur, tapi untuk tempoh berpantang, dia akan tinggal bersama emak dia di Kedah, kerana suami dia berkerja di Kuala Lumpur.. Jadi ini lah cerita saya untuk kali ini.. ti melawat ttunggguuuu!!! sebelum anda meninggalkan blog ini.. saya ada meg'upload'kan beberapa gambar semasa saya pergi melawat kawan saya yang baru sahaja melahirkan anak lelaki yang comel  =)



Hello,

Last Saturday(31.3.2012).. I had visited my best friend who was gave birth to a baby boy.. her baby is so cute.. the baby skin is reddish-white, the baby also has a sharp nose, I can imagine when the baby become a teenager, he his become a handsome boy.. Talk about my best friend, yeah, we have been friend since at secondary school, start at the age of 14, we have same class and we are born at the same month.. so, her behaviour is just like me.. but not totally same.. she is a good girl, polite, a royal friend.. I really comfortable friend with her.. She was married at the age of 19(early 2010) and she had given birth at the age of 21 (early march, 2012).  her husband  work as policemen and her husband's age is same like us. The couple staying at Kuala Lumpur but after my friend had given birth, she decided to stay with her mother at Kedah for a while and she will go back to Kuala Lumpur after her period of confinement end. That the story about one of my best friend.. I hope you're enjoyed reading my story.. and thanks for reading this... but..waiiitttttt!!!! before you leave.. please look at below this, I had uploaded several picture when I visited my friend with her baby boy...  =)

Saya bersama baby yang comel ini
me with the cute baby
 

 aww.. so cute

Ini pula ialah adik saya.. dia pun mahu bergambar dengan baby jugak
My sister posing with my friend's baby

the baby name is muhammad yusuf daniel

baby tengah disusukan oleh ibunya menggunakan botol susu
the baby is being fed by his mother using a milk bottle

Gambar lama, masa ni kami berumur 18 tahun dan tengah bersiap-siap untuk berenang
old picture, we're 18, at this time we're ready for swim

gambar kenangan semasa di sekolah menengah
old memory, when we're at high school

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?