Tuesday, April 3, 2012

Mimpi Jadi Realiti atau Fantasi? / Dream become a reality or fantasy

Assalammualaikum dan hello..

Aku ada impian iaitu untuk  'KURUS'.. ya.. untuk kurus ya?.. semenjak tahun 2010 kan.. badan aku naik mendadak la.. sedih... tapi kini aku perlu berazam dan kuatkan semangat untuk kurus kembali badan aku.. sia-sia je aku mempunyai ketinggian.. kan elok kalu tinggi dan kurus?.. aku nak kurus tapi bukan nampak "kerempeng(kurus kering)" la... aku just nk nampak kurus cantik... u know what i mean right? yes.. you are!... please doakan aku agar impian aku ini tercapai.. aminnnnnn...


hello to all my beloved readers!

I have a dream.. to be 'THIN'... yeah.. to be thin... u know what, since 2010, my weight gained rapidly... so sad... but , after I finished my diploma recently... I  have more time for myselfe and need to be strong to make myself become thin again.. I had been thin but it not last longer... I just want to be thin.. not to be anorexia .. I just want to be thin and look healthy.. u know what i meant right.. yes you are... please pray for me.. I hope my dream will come true...

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?