Wednesday, April 4, 2012

Make-up done by me

 Salam dan Hai semua kawan-kawan,

Kali ini saya nak cerita tentang 'make-up'.. sebenarnya 'make-up' adalah salah satu daripada minat saya, saya sangat menyukai 'make-up'.. kalu diberi pilihan 'make-up' dengan beli baju, saya akan memilih untuk membeli 'make-up'.. dasyatkan? sepanjang tiga tahun buat diploma dekat UiTM, kawan-kawan saya lah yang menjadi model untuk di-'make-up' kan..  saya selalu 'make-up' kawan-kawan saya untuk 'dinner', 'keluar jalan-jalan' dan macam-macam lagi... Saya banyak belajar 'make-up' dari Youtube.. untuk 'make-up' guru dari youtube, saya selalu memilih channel MissChievous, MichellePhan dan banyak lagi tapi dua 'channel' yang dinyatakan tadi adalah 'channel' make-up guru yang terbaik bagi saya.. walaupun saya mahir dalam penyolekkan.. tapi saya perlu berlajar lagi.. kerana apa yang saya perolehi masih lagi tidak cukup.. dibawah adalah gambar-gambar rakan-rakan saya yang telah di 'make-up'kan oleh saya...


Hello,

This time I would like to write about my makeup skill... yeah.. before this, I have made a makeup toturial video(that have been requested by my friend), but unfortunately, I accidently delete the video.. so next time I decide want to make a video for makeup toturial but all in planning...  For your information, I'd makeup my friends for dinner and outing.. I really enjoyed when doing makeup.. I practised it year by year.. and even right now I know how to makeup,  but I still learn how to be a professional makeup artist.. makeup is one of my hobby.. below there I show you some of my 'model' a.k.a my friends that have been makeup done by me..


smokey purple(this picture is me)


Smokey pink


 gothic babydoll theme




Smokey black+grey

Smokey red







No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?