Wednesday, April 18, 2012

Outing time with...

Salam dan Hai

kali ini saya ingin bercerita tentang saya keluar jalan-jalan dengan....

(cerita 1)

 Pada hari Jumaat (6 April 2012) saya dan Farah iaitu kawan baik saya keluar bersiar-siar dekat pasaraya yang diberi nama City Plaza... setelah lama tidak berjumpa akhirnya dapat juga bertemu... kami pergi makan chicken chop dkt food court sedap tau!.. Then pergi karaoke.. tapi... karaoke dekat situ tak best... semua lagu lama-lama.. Owner pusat karaoke tu tidak update lagu-lagu dekat situ... bosan betul... then lastly, kami pergi  tengok anak Aishah.. Farah nak tengok anak Aishah, aku kali ni sudah dua kali dah melihat anak Aisyah(saya ada menulis tentang Aishah dan anaknya pada blog saya yang lepas..sila tekan ini untuk membaca blog saya tentang Aishah dan anaknya)... overall... best la keluar kali ni dengan Farah... =)

(cerita 2)
pada hari sabtu (7 April 2012) di Star Prade,Alor Setar.Kedah.. saya ditemani oleh adik perempuan saya, kekasih saya, sepupu saya dan teman lelaki adik saya... destinasi yang kami tujui ialah Star Prade, Alor Setar. buat apa?? Mereka ingin bermain bowling... jadi saya ikut sahaja..  semua orang main bowling kecuali saya.. hehehe... kenapa?? saya tak pandai main bowling dan perlu banyak berlatih untuk tidak digelakkan oleh adik dan sepupu saya... memang best la keluar pada hari itu.. lepas mereka main bowling, dan saya jadi penonton, kami pergi makan nasi ayam dekat restoren ketiaw iman, cadang mahu makan char kuew tiaw, tapi char kuew tiaw belum siap lagi time tu... so, di bawah ada beberapa gambar yang inging di kongsikan...

Hello everyone!

(Situation no. 1)
Last Friday, Farah(my best friend) and me went to town for hang out.. we went to mall nearby the town.. known as City Plaza Mall... what I like to go to City Plaza Mall is because I want to eat chicken chop at the foodcourt.. It's so delicious you know! you should try it!... After me and Farah ate, we went to karaoke.. but I feel not satisfied with the karaoke management because they do not update their song at every karaoke room..sound so sad.. please.. update your song!!!! feel frustrated and I felt like I want my money back!!!... hurm... anyway after karaoke, we went to meet our friend, Aishah who had given birth to a baby boy.. I had wrote about her on my previous blog..click this  if you want to read about Aishah.

(Situation no.2)
I would like to tell you about my outing time with my love, my sister, my cousin and my sister's lover..well, went to Star Prade,Alor Setar to play bowling.. All of them played bowling except me.. I don't like bowling because, I need more practice to play bowling.. 'I look stupid if I play bowling' a.k.a I am not efficient when playing bowling..yeah...so sad.. after played bowling, we went to eat chicken rice at Ketiaw Iman's Restaurant... that all for my outing time.. here I had uploaded some pictures tu share with you..

ll
 Farah and me

 (from left) my boyfriend,me and my cousin

(from left) my sister's boyfriend, my sister and my cousin