Sunday, August 5, 2012

Test from Allah

Assalammualaikum and hello everyone ~


Apa yang boleh saya bagi tahu adalah... minggu ini amat sukar bagi saya... yeah... seperti apa yang saya lakukan semuanya tidak kena... apa yang telah dirancang semuanya mencelarukan.. saya tahu ini adalah ujian dari Allah S.W.T... sebagai hamba Allah S.W.T..Saya perlu menerima semua ini dengan redha dan berdoa agar Allah mempermudahkan segala-galanya...(in sya Allah)... saya mahu berterima kasih kepada keluarga saya dan kekasih saya yang selalu memberi semangat dan banyak membantu saya ketika saya memerlukan... mereka amat memahami saya.. untuk pengetahuan anda.. saya seorang yang susah difahami...tapi mereka.. amat memahami saya...dalam apa jua keadaan... Ia seperti semangat baru apabila mereka bersama dengan saya...itu sahaja yang saya ingin katakan... saya tidak boleh memberitahu anda semua apa yang telah kami rancang sekarang.. pastinya.. anda akan tahu juga tidak lama lagi (in sya Allah)...

sehingga ketemu lagi!!(in sya Allah)
dan tolong doakan agar Allah mempermudahkan segala urusan kami ya??

----------------------------------------------------------------------------------------------------
so I have to say here that....this week was really tough..yeah..It's likes all goes wrong..what have been planned became messed up..I know this is a test from Allah...
yeah.. as a servant of Allah.. I need to accept it and need to pray so that what have been planned become success..(in sya Allah)
I just want to say thank you to my family and my lover.. they always make me cheer.. people hard to understand me.. 
because I am difficult to understand.. but 'they'(my family and my lover) really understand me in whatever conditions.. It's like 
a new spirit when they are with me.. that is all I can say.. I cannot tell you what we're planning now.. soon (In sya Allah) you will find it out yourself..

see you again!!..
and please pray for me ( so that what we're planning now become success)...

Love ya!!

Ku Nur Hanis


2 comments:

Let me know what do you think about this topic ?