Monday, May 7, 2012

Rihanna-Where You Have Been Makeup Tutorial

Salam dan Hai semua!!
Apa khabar??

Hari ini saya telah menguploadkan satu video makeup yang dihasilkan oleh saya sendiri.. Di inspirasikan daripada musik video Rihanna yang terbaru bertajuk "Where Have You Been"..Saya sangat suka makeup yang dikenakan pada Rihanna dan saya telah bercadang untuk membuat satu video makeup.. Tambahan pula, saya menerima banyak permintaan dari rakan-rakan untuk membuat video makeup.. Saya suka lihat 'smokey eyes' makeup didalam video Rihanna tersebut... Saya harap kalian suka melihat video saya dan hingga ketemu lagi  di dalam blog/video saya akan datang...



Salam&Hello everyone!!!
How are you??


Well today I have upload a makeup tutorial video, inspired  by latest music video "Where Have You Been".. I love her makeup in the video.. and I have decided to do a makeup tutorials..Plus, I have received a lot of request from my friends for me to do a makeup tutorial.. seriously.. I am not lying!!.. that why I decided to make a makeup tutorial..I love the smokey looks in Rihanna's music video.. I hope you all like this tutorial and we will see again in my next video/blog...


Love,

Ku Nur Hanis 
look at Rihanna's eyes.. This is my inspired photo for my makeup tutorial





No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?