Monday, May 14, 2012

New Car

hai semua.. 
hari ini saya nak cerita tentang kereta baru...
ye.. kereta baru... mak saya baru je beli kereta baru, untuk saya bawak ayah .. yela ayah kan accident tempoh hari.. so susah utk dia memandu... jd saya la yang bawak keta tu... hehehe...so..cuti semasa tunggu panggilan ke degree ni mmg lama.. sampai bln 9 kalu x silap... ha.. ape lagi.. boleh la saya jalan-jalan... heheh.. ala.. jalan dekat je... mana lagi kalau bukan Alor Setar.. nak pergi jauh2 .. mana la tahu jalan... kecian kan?... well, hari ini kereta sampai rumah.. wah.. bau kedai gitu.. pelastik pun belum bukak.. mestilah kan? baru sampai.. heheh.. anyway.. saya sangat gembira dan tak sabar2 nak bawak kereta ni... =)




G.L dh ada kawan baru.. iaitu si myvi comel..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?