Saturday, May 12, 2012

Dramatic Blue Smokey Eyes





Miss Rose Makeup Palette


Salam dan Hai semua!!

Yea.. Akhirnya video makeup saya yg kedua telah siap.. Alhamdulillah...kali ini makeup bertemakan "smokey eyes" tapi warna biru punya versi.. Saya harap korang suka la dengan video saya kali ini... PERHATIAN, kepada sesiapa yang berminat untuk mengambil saya sebagai 'mak andam' anda/juru makeup anda.. untuk apa-apa acara, perkahwinan,fotoshoot, diner atau apa-apa sahaja.. boleh la hantar e-mail kepada saya kunurhanis1991@yahoo.com juga kepada sesiapa yang nak beli "eyeshadow palette" yang saya gunakan di dalam video solekan saya juga boleh la e-mail kan kepada saya nanti saya bagi tahu harganya di dalam e-mail tersebut..harga menarik menanti anda!!.. itu sahaja untuk kali ini.. Insyaallah kalau ada masa lapang lagi.. saya akan buat lagi video makeup... sekian untuk kali ini..sehingga ketemu di lain kali..InsyaAllah... =)

Love, 

Ku Nur Hanis


Hello everyone!!

Yeah.. Another makeup tutorial video have been uploaded on youtube!!...This time my makeup tutorial theme is "smokey eyes" but in blue version.. I hope you're like it.. In this video, I used affordable price products, this is suitable for everyone to buy it and of course Its has a quality! okey?.. If you don't want to use makeup products from my video, you can use your own makeup products..easy right =) .. so.. I hope you like my video.. and below are the list of products that I've used on my video... see you soon on my next video!!! =)

Love,

Ku Nur Hanis



List of Products:
FACE
Maybelline-Clear Smooth BB Silk( 2Way Cake Powder-03 Natural)

EYES
Miss Rose Makeup Palette (100 colors), Silkygirl Gel eyeliner(Pure Black), Silkygirl Mascara(Blackest Black)

LIPS
SimplySity Gold Edition (LC 21)

CHEEK
Elianto baked blusher(02-Dusty Pink)


p/s: For any inquiries or If you want to buy this makeup from me, just e-mail me:  kunurhanis1991@yahoo.com



No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?