Saturday, February 25, 2012

Khairy Jamaludin(Ketua Pemuda UMNO Malaysia) datang ke UiTM,Perak


Salam, dan hello to all my blogger readers!

Tajuk kali ini ialah Ketua Pemuda UMNO Malaysia datang ke UiTM Seri Iskandar(Kampus Perak) pada 21/2/2012.. aku sangat betuah coz dapat tengok depan-depan muka Y.B Khairy.. Selalunya aku jarang menghadiri ceramah-ceramah yang diadakan..sebab kekangan masa, yela aku sekarang sibuk kerana sekarang ini adalah final semester tambah praktikel lagi... so, tiba-tiba hari tu aku tergerak hati nak pergi, time tu tengah praktikel, so aku dan Ummi(Pelajar Skim Khidmat Pelajar), minta Izin dekat Bos kami untuk pergi ke Dewan Seri Iskandar(DSI)... apabila sampai ke DSI.. aku tunggu dengan bersabar menanti ketibaan pemimpin itu...Oppss... lupa pula.. perjumpaan dengan Y.B Khairy itu anjuran Hep UiTM Perak dan ceramah itu bertajuk 'Ceramah Bersama Pemimpin'.. aku memang semangat pasal berkaitan dengan negara.. mungkin sebab aku banyak baca buku sejarah dan waktu SPM dulu aku dapat A1 subjek sejarah.. mungkin sebab itu aku terlalu mencintai negara aku dan bangsaku... apa-apa pun, kedatangan Y.B Khairy Jamaludin sangat bermakna buat siswa dan siswi UiTM,Perak.. tambahan pula, makanan yang disediakan kepada warga UiTM yang hadir amat menyelerakan iaitu Nasi Beriani, Ayam Sambal, Rendang Tok, Gulai Nenas.. yummy!!!..Sebenarnya aku dan rakan-rakan tidak tahu pun mengenai jenis juadah yang bakal disediakan itu.. aku hanya pergi nak dengar ceramah..makan belakang cerita.. tapi, alhamdulillah..rezeki..dapat juga makan.. terima kasih kepada semua yang terlibat bagi menjayakan program ini...


No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?