Tuesday, January 31, 2012

Long time no see

Salam dan hello pembaca blog!

Sudah lama kita tidak ketemu  kan?.. anda tahu kenapa? kepada sesiapa yang selalu membaca blog saya, anda akan tahu yang saya sibuk sekarang kerana saya berada di universiti saya untuk buat praktikel (semester ini adalah semester terakhir saya dan sudah tentu saya akan buat yang terbaik..aminnn), minggu ini, Insyaallah saya akan pulang ke kampung halaman saya...untuk ketemu keluarga saya dan saya ada 'kejutan' untuk anda.. mahu tahu apa 'kejutan' itu? haa.... mesti la kena selalu baca blog ni.. saya akan menyampaikan kejutan saya melalui blog ni...seperti yang saya telah katakan dahulu(pada blog yang lepas) saya akan mengadakan beberapa kejutan pada tahun ini... tapi kejutan tersebut saya akan tunjuk satu per satu... jadi.. sila tunggu untuk 'kejutan' itu...
 yang menulis,(ayat poyo ni)
Ku Nur Hanis


hello readers!

'long time no see' huh?.. you know why? for those who are always read my blog.. they will know that I am busy right now.. yeah.. I was at my university right now..to do my practical (this semester is my last semester at my university) for sure I will do my best to get the best result.. and this week, I will go back to my hometown.. I will make a surprise for you.. I promise... want to know what is the surprise? Keep reading this blog.. I will show you the surprise... Like I was said before.. This year, I have a lot of surprise... but I will show to you one by one...  so.. please wait for the 'surprise'..


Love,

Ku Nur Hanis

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?