Sunday, January 1, 2012

New Year Message


hai & Salam kpd semua pembaca blog...

Selamat Tahun Baru 2012!!!!

Saya berharap tahun ini akan menjadi tahun yg lebih baik daripada tahun-tahun sebelumnya dan mengharapkan impian saya akan menjadi kenyataan!!! banyak perkara yang telah dirancang pada tahun ini dan saya berharap, semua akan berjaya dan berjalan dengan lancar..amin..anda hanya perlu tunggu ya? Saya hanya boleh merancang.. tp Allah yg menentukannya...

Tentang mesej V-log:

Saya telah merakamkan video ini setelah saya selesai merakamkan lagu 'someone like you' daripada Adele..lebih kejutan lagi apabila saya menyanyikan lagu itu secara LIVE.. sebenarnya, banyak permintaan daripada pendengar-pendengar nyanyian saya a.k.a peminat( aku bukannya popular pun)..diorang telah meminta kepada saya untuk menyanyi secara LIVE.. jadi saya telah mengkabulkan permintaan mereka itu...Video nyanyian saya itu akan di post di blog saya secepat mungkin.. saya berharap anda menyukainya =D


Hello readers!

Happy New Year 2012!!!

I hope this year will be better THAN last year.. and I hope my dreams will come true!! many things have planned in this year.. and I hope all will be success according to the plan... a lot of suprises in this year... Just wait ya??..I can wish and dream.. BUT ONLY GOD CAN DECIDES IT..


About the V-Log message:


I have recorded the message after I have done make a cover video 'SOMEONE LIKE YOU' more suprise that when I sang the song LIVE.. actually, many of my fans have requested me to singing LIVE.. So.. I make their wishes came true!! so.. the video will be post in this blog as soon as possible.. Enjoy to see the video and I hope you like it =D

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?