Friday, October 21, 2011

Me singing Jar of Hearts (by Christina Perri)

Salam dan hai kpd semua pembaca blog ini... disini saya ingin menunjukan kpd anda satu video dimana saya telah menyanyi di dalam video ini... ini lagu daripada Christina Perri bertajuk Jar of Hearts... saya sngt menyukai lagu ini... Jng bandingkan saya dngn Christina...dia jauh lebih berbakat dari saya.dan menyanyi merupakan satu hobi saya..BUKAN NK BERLAGAK DIVA ae?..saya harap anda terhibur dngn nyanyian saya =D



Hey to all my blogger readers... here i want to show u a video( i am singing in this video)..so.. hope you all like it.. and i know..DON'T COMPARED me to Christina Perri..she is more talented than me.. i am not professional singer..i am just an odinary girl who love to sing.. so..enjoy my singing =D




Kalu anda suka nyanyian saya..Tlg sebarkn nyanyian saya kpd kwn2 anda
If u like my singing..please show this video to your friends or to people tht u know..thanks =D

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?