Friday, October 14, 2011

Kisah Hati

Hatiku berbunga-bunga setiap hari dihiburkan olehmu... thanks syg.. man ttp phm hanis kn? man ada sifat yg tersendiri.. npe man xdtg lebih awl dlm hdup hanis?.. man slh sorang org yg phm perasaan hanis selain mak... thnks syg cz dtg dlm hdup hanis.. hanis thu mcmne man sygkn hanis.. alhamdulillah.. sudah 2 thn 2 bln kita couple (start couple at july, 2009).. hanis sngt senang dngn man.. biasalah..xsemua dlm hbgn tu manis berlaka.. tp ada yg pahit.. itu semua dugaan utk menguji kekuatan cinta kita... semakin lama kita tak jumpa.. semakin bertambah rindu dan kasih syg.. kalu tiap2 hari jumpa... rasa biasa je..best jugak cuti sem ni.. xdela tiap2 hari jumpe kn?.. rumah kita pun jauh.. semua tu ada hikmah yg Allah berikan utk kita bersama-sama mengharugi cinta kita... hanis senang dngn layanan man dkt hanis.. hanis bhagia sngt dngn man...

I ♥ U soo much!!!!



Love Glitter Graphics - Glitterlive.com


Love Glitter Graphics - Glitterlive.com


p/s: sorry la ek kalu korang menyampah nk bce.. aku bukan nk menunjuk2.. aku just nk express aku punye feeling... bukan selalu aku express aku punye feeling kt dlm blog.. lgpun ni blog aku aku punye suke arrr hehehehe... peace

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?