Thursday, October 13, 2011

Me singing Arabic Song: Mosh Ananeya(original by Myriam Fares)

 hye semua.. salam.. sudah lama saya x update blog ni.. ini krna sy sibok cz ada kne prepare utk exam dan test... takde mase nak update blog ni... so.. kini saya sudah kembali..sya skrg berada dkt rumah sy yg tercinta ini, di kedah... mase cuti sem ni.. hari-hari saya dipenuhi oleh bersihkan rumah dan buat cover songs... saya suka.. menyanyi adalah hobi saya.. dan bukan sy berlagak nk jd artis eh? kalu x dh lama saya masuk program realiti taw.. saya x berminat la nk jd artis ni... so... saya telah siap menyanyi lagu arab... lagu ini antara lagu popular.mesti korang tertanya2 kn knp saya suka menyanyi lagu sedih2..sya tngh bersedih ke?? hahaha tak la..ini sebab lagu sedih dia lebih fokus kpda vokal lagu.. atau lebih senang..suara kita akan lebih menonjol kalu menyanyi lagu slow.. erm.. kwn2 arab saya ckp sebutan arab saya bgus dan betul.. so..semoga terhibur dngn nyanyian saya~

hey guys..i know its been a long time i didn't updated my blog.. because i kind da busy for a long time.. i need to prepare for my examination.. anyway.. i am back now!!!.. i am now at my sweet home.. everyday my day finished by cleaning my house and doing cover songs.. i love it.. like i have told u before.. singing is one of my hobby.. so.. here i have completely finished doing my video.. and my arab friends said that my arabic pronouncation is correct.. this songs is wonderful... i love it.. so.. enjoy to see and hear my video!!!!




muka serius time nie cz nk feel lagu..


see the original video with Malay Subtitles:


No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?