Wednesday, December 8, 2010

membuat video blog yg pertama untuk pembaca-pembaca blog saya

salam..priviet(hello in russian).. erm... sy ada buat video blog untuk pembaca-pembaca blog saya... saya sngt gembira dan berterima kasih kepada pembaca-pembaca blog saya yg setia membaca blog saya dan meyokong saya hingga mencapai sebanyak 200 pembaca dlm masa kurang dari 1 bulan.. di sini.. saya ingin mengucapkan sekali lagi ribuaan terima kasih kpd anda semua yg setia membaca blog saya dan juga sesiapa yg berkunjung ke blog saya.. 'spaciva'(thanks in russian)

tentang video blog:

tema: arabic 
bahasa: melayu
subtitle: english



antara gambar-gambar yg diambil selepas video blog telah bejaya dirakamkan..

 reaksi muka yg tenang


reaksi muka yg biasa..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?