Wednesday, December 29, 2010

Enta Tany? ( Kamu lagi?)

Enta Tany.. lagu arab yang benar-benar buat aku teruja.. begitu juga dengan video klip nya yang best.. Semalam aku cari subtitle untuk lagu ni.. dan aku sudah jumpa..  lagu ini dinyanyikan oleh penyanyi terkenal Asia Barat Haifa Wehbe..lagu ini paling best yang pernah aku dengar haifa wehbe menyanyi.. serius.. lirik lagu ini memang best.. dia  tentang lelaki dalam video ni telah menghancurkan hati dia dulu.. dan kini lelaki itu mahu pada dia kembali.. namun dia menolak cinta lelaki tersebut kerana pintu hati dia sudah tertutup..

ini adalah gambar- gambar di dalam video klip "Enta Tany" 










 
~Enta Tany official Video( with english substitle) by Haifa Wehbe~

saksikanlah video ini..  musik lagu ini membuatkan aku benar-benar mengilakan musik arab..hehehe... kerana musik dia tak heavy mental.. tenang dan bersahaja.. tambahan lagi.. bila dengar lagu ini.. ia membuatkan diriku terasa ingin menari dan bernyanyi bersama  lagu ini... Enjoy to see this video!!!

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?