Monday, December 31, 2012

31 December 2012..and Happy New Year 2013

Assalamualaikum and hello to everyone..

yeah... It's new year tomorrow..WELCOME 2013!!... I hope this new year 2013 is better than last year (2012)... A lot of sweet and good memories in 2012.. for example, I graduated my diploma, I got engaged with the person I love.. even though, I through many obstacle...at last... I got what I wanted.. I hope this new year 2013.. my life will change...My status will change... In shaa Allah.... I just waiting for the special event!!.. but the date not be set yet..  any way, I will make sure that you will be the first to know about it... I need to go now.. see you next time (In shaa Allah)..

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Yeah.. esok adalah tahun baru 2013!!!!... saya harap tahun baru ini lebih bermakna daripada tahun lepas 2012.. walaupun tahun lepas banyak membawa kepada kegembiraan, tapi saya harap..tahun 2013 ini akan memberi impak perubahan positif kepada saya..salah satu kenangan berharga di tahun 2012 ialah dimana saya telah bertunang dengan cinta hati saya... dan saya telah dapat segulun diploma.. dan sekarang tengah melanjutkan pelajaran di peringkat ijazah...Alhamdulillah~ syukur ya Allah.... saya harap ditahun 2013, status saya akan berubah.... In Shaa Allah.. saya benar-benar tak sabar dan menantikannya!!!.... apapun... saya akan update didalam blog ini dan anda akan menjadi orang pertama yang tahu... dibawah diselitkan beberapa keping gambar yang menjadi kenangan indah untuk diri saya pada tahun 2012... sehingga ketemu lagi dimasa akan datang..(In Shaa Allah)









love,

Ku Nur Hanis


No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?