Monday, August 8, 2011

My singing Achievement

Many people wondering.. why I always post my video singing in youtube or blogger? here.. the answer is.. see the video here.. you will know..why, how, when and everything... for your infomation... singing is one of my hobby.. I like to sing.. but do not like to be a singer.. I DON'T LIKE social life, example go to the club, drink alcohol.. that not my style... I started to sing when I was 14 years old... then my biggest achievement.. when I was singing for Kedah Golden Jubilee celebration in 2008, I was 17 years old.. about 60,000+++ public were coming to celebrated the festival.. So.. singing is my life.. I love it... This is me..and I don't like to be somebody else...

Ramai tertanya-tanya .. mengapa saya sentiasa post video nyanyian saya di youtube atau blogger? di sini .. jawapannya adalah .. lihat video di sini .. anda akan tahu .. kenapa, bagaimana, bila dan segala-galanya ... untuk maklumat anda ... menyanyi adalah salah satu daripada hobi saya .. Saya suka menyanyi .. tapi saya tidak mahu jadi penyanyi yd diluar sana kerana ..Saya TIDAK suka kehidupan sosial, contoh pergi ke kelab, minum arak .. bukan gaya saya ... Saya mula menyanyi ketika saya berusia 14 tahun ... kemudian pencapaian terbesar saya .. apabila saya menyanyi untuk Sambutan Jubli Emas Negeri Kedah pada tahun 2008, pada masa itu saya berumur 17 tahun .. kira-kira 60,000 + + orang awam telah datang untuk meraikan sambutan tersebut ... menyanyi adalah hidup saya ... Ini adalah saya .. dan saya tidak suka untuk menjadi orang lain ...Semoga terhibur menyaksikan video ini..




No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?