Monday, August 8, 2011

DBSK and SHINEE!!!!

DBSK ans SHINEE super duper singer!!! Love this two group so much.... DBSK(TVXQ).. you are super matured man with charisma and super song.. make my heart melt...so.. this video below there is my favourite DBSK's song..  this song versus Shinee song 'LUCIFER'.. so..which video is better and HOT???

DBSK ialah kumpulan korea or K-Pop yang terunggul... wah, aku suka sangat lagu diorang yang baru ini... SUPER!!.. Chang min(MAX) dan Y-Know nampak lelaki yang matang... lagu ini adalah lagu favorite aku... kenapa?.. tngok la sndiri... aku suka MAX daripada Y-Know... hehehe... Max yg mna satu? Max penyanyi yang bersuara tinggi or yang berkulit gelap.. senang kata yang suka nyanyi jerit2 tu.. dialah Max... erm.. video ni lawan dengan video daripada kumpulan Shinee tajuk LUCIFER.. agak2 video mana yang paling Hot?? dalam video shinee 'LUCIFER' aku suka Minho( penyanyi rap) dan JongHyun(nyanyi part yang jerit2/ suka tunjuk dia punya lengan yang berketul2 tu)..hahaha... best la diorg... aku jz admire je dkt diorg bukan cinta ek?.. aku cinta dkt kekasih aku je... selamat menonton!!!



DBSK-KEEP YOUR HEAD DOWN




SHINEE-LUCIFER

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?