Wednesday, May 25, 2011

Cinta Melody (Episod akhir/ Last Episode)

Alahai Melody oi... kenapa la cerita ni ending dia begini, x best lngsung... penat tiap2 hari aku dok terpacak dkt dpn television setia menunggu nk tngok cita ni.. last2x melody kawin dngn org lain.. dh la Melody dan Elang selalu je dpt halangan dlm percintaan diorg.. last2 x bhgia jugak.. ape punya cita ntah... aku mula2 tertarik tngok cita ni, cz Melody tu, dia x macam heroin cita Indon yg lain.. Melody tu jenis yg mempertahankan dirinya, xdela bodoh mcm bawang putih tu..asyik kna buli je... smpai x logik pun ada.. tp jalan cerita cita Cinta Melody ni dh best, serious.. cita ni best cz lain dr cita indon yg lain..cuma ending dia je x best.. di sini aku sediakan ending cita Cinta Melody..so, kpd peminat2 cita ni... aku harap korang pun rasa apa yg aku rasa...   

                                                                                    T_T


        

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?