Monday, January 3, 2011

Kembali ke UiTM

semalam aku bertolak dari kedah ke Uitm Perak.. rasa sayu je nak tinggalkan rumah.. sedih la nak tinggalkan family... semester ini semua berubah.. pertama... aku tidak tinggal di kolej lagi... ini amat menyusahkan aku because aku terpaksa tunggu bas tiap-tiap hari untuk pergi ke kelas...wwwoooo....dah jadi non-resident la aku sekarang... dah la tak boleh bawa kenderaan...sob-sob.. anyway.. aku nak cerita masa semalam parents aku hatar aku balik ke Uitm.. kami bertolak dari Alor Setar pada pukul 10.30 pagi.. perjalan yang panjang dan meletihkan itu menggambil masa dalam 5 JAM!!.apabila sudah sampai. aku terus pergi ke rumah sewa..nasib aku baik because masa semester lepas aku sempat cari rumah spare untuk duduk luar..hehehe bak kata pepatah 'sediakan payung sebulum hujan'..then sebelum parents aku pulang, mereka belikan aku tilam dan almari sementara, because rumah tu kosong.. so semua tak ada.. rumah tu kami duduk 5 orang je.. rumah yang sedarhana tapi baru..ok la rumah tu... semalam, waktu malam tu..aku kena semsema dan demam... then bila bangun pagi, hujan turun dengan lebat sekali..then  tengok handphone, sara send msg cakap tak ada kelas..so..sambung tidur lagi..heheheh..seronok sekali..bila bangun.. aku siap-siap then pergi jumpa sara untuk tengok jadual kelas baru.. hehehe.. then kami( aku,sara, tengku) pergi tengok fakulti baru kami yang baru siap.. saja pergi jelajah..hehehe..erm..malam ini ada dinner dengan pengarah kampus.. untuk pelajar NR( non-residen)..itu sahaja untuk kali ini..sehingga bertemu lagi..salam...

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?