Saturday, January 1, 2011

Hari pertama tahun 2011

Selamat tahun baru 2011.. Aku harap tahun ni lebih baik dari tahun-tahun yang sebelumnya..Erm.. banyaknya azam aku tahun ni... hahaha... aku tak mahu beritahu.. because biarlah ia menjadi rahsia peribadi aku , keluargaku dan orang yang tersayang.. Well.. hari ni.. aku bangun pagi-pagi.. masak nasi lemak untuk family.. percaya tak??.. kalau tak percaya.. datang la ke rumah.. aku masak..hehehe... nasi lemak yang aku masak.. habis di makan oleh seisi keluargaku.. lepas masak, aku pun pergi bersiap-siap membeli belah barang-barang keperluan untuk sem 4 ni..sedar tak sedar.. masa begitu pantas berlalu.. esok aku kena berangkat pulang ke UiTM, Perak.. arhh... bosannya... rindu dekat family aku la... dekat rumah best sangat... tapi apa boleh buat.. aku masih belajar.. lagi satu tahun setengah lagi aku  perlu habis kan diploma aku... then insyaAllah sambung degree pulak... so sekarang... aku tengah menulis blog dan mengemas barang-barang  aku yang hendak dibawa ke universiti besok.. aku berdoa kepada Allah S.W.T agar besok aku sekeluarga selamat sampai ke UiTM dan keluarga aku juga selamat sampai kerumah.. Amin...

Nasi Lemak..Nyum..Nyum..
sempat lagi posing masa dalam kereta masa 'OTW'  balik rumah





No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?