Tuesday, May 7, 2013

Hello Bulan Mei

Assalammualaikum semua/everyone!!

Lama dah kan rasanya saya tak update this blog... al maklum.. sibuk... erm... bnyak benda yang dah berlaku tau... baru 2-3 hari lepas pilihan raya dah berlangsung... then  bulan depan dah bulan 6... aku pulak dah sibuk buat preparation untuk hari special aku... tarikh tak boleh cakap bila.. cz nanti tak suprise... hehe... badan plak makin naik..  so.. aku tengah pening kepala... sakit hati pun ada.. risau bila badan ni nak turun... okey... cita pasal preparation utk hari istimewa aku... aritu aku g shopping kat Penang.. dekat  Gurney Plaza (Penang shopping Mall).. sangat best.. cz  besar sangat!!.. then banyak barang ada.. sanggup kot dari Alor Setaq ke Penang... huhu.. 1 jam setengah  hingga 2 jam perjalanan okey? tapi bila sampai.. tempat pertama yang aku pergi ialah butik makeup M.A.C!! aku begitu happy sangat dapat pegi butik M.A.C sebab dekat  Kedah, Ipoh.. tak ada butik ini!!... seronoknya aku... sorry.. maybe ayat aku ni mcm poyo.. tapi utk org yang dok dekat Penang or K.L korang maybe dah muak dengan shopping Mall yang besar2.. tapi aku... dok dkt Kedah.. memang ada shopping Mall tapi bukan semua barang ada...okey.. aku pun pilih la lipstick. dekat butik M.A.C tu... then aku beli dua jenis lipstick yang aku suka warna nya...So.. dekat sini aku letakkan gambar lipstick aku yang cantik tu.. nak pakai pun sayang kot!.. See you soon in my next blog!

Left: M.A.C (Kinda Sexy) 
Right: M.A.C (Chatter Box)





M.A.C (Chatter Box)

M.A.C (Kinda Sexy) 

US

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?