Friday, September 2, 2011

Me singing: 'I AM THE BEST' BY 2NE1(korean song)

Salam, hai semua, sya tlh menyanyi lagu korea yang bertajuk I AM THE BEST daripada kumpulan 2NE1... ini adlah kali pertama saya menyanyikan lagu korea... dan amat susah bagi saya utk menyebut perkatan-perkatan didlm lagu ini... tp, akhirnya saya tlh dpt menyiapkn lagu ini...Kepada sesiapa yang baru sja mendengar nyanyian saya di dlm lagu ini.. anda mungkin akan berasa pelik, knp saya menyanyikan lagu ini sedemikian?... jawapannya, anda perlu dngr lagu ini yg dinyanyikan oleh penyanyi asal iaitu 2NE1, kemudian baru anda tahu kenapa saya menyanyikan lagu ini sedemikian rupa...apa-apa pun, harap anda terhibur dngn nyanyian saya...Kamsahamida( terima kasih di dalam bahasa Korea)


hello, see me singing a Korean song called I AM THE BEST.. this is my first time doing cover on Korean song... I found it very difficult for me to pronounce these words when singing this song... but at the end, I finished singing this song... for those who was first time heard this song, you maybe found that weird maybe because of the  pronunciation. But if you hear the original song, you will knew why I was singing that way.. last words, enjoy to see my video... kamsahamida ( thank you in korean)

         




Ingin dengar lagu asal yang dinyanyikan oleh penyanyi asal, 2NE1?
Do you want to hear this song singing by the original singer,  2NE1?



No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?