Sunday, June 26, 2011

Maharaja Lawak/ Emperor Funny

SALAM dan Hai kepada pembaca2 blog aku.. so, entry kali ini aku mahu cerita pasal program realiti Maharaja Lawak... aku agak terkilan kerana Jozan kalah.. aku mmg peminat no 1 Jozan.. tapi masa final Maharaja Lawak yg berlangsung pada 24.06.2011.. aku dh agak mmg akan dapat dekat sepah.. nk buat mcm ne x da rezeki Jozan.. takpe Jozan, aku tetap akan support korang... korang lebih berbakat dan mempunyai masa depan yang lebih cerah.. lawak korang jugak berkualiti... serius aku frust giler..coz selama ni jozan sentiasa mendahului undian yang tertinggi... tp apapun aku redho.. Allah lebih mengetahui segalanya... so disini aku sediakan sedutan2 lawak yang telah dilakukan oleh kumpulan Jozan pada minggu sebelumnya.. maksud aku lawak jozan yang best2..untuk kenangan kumpulan JOZAN














No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?