Monday, March 7, 2011

tas tangan,kad pengenalan,atm kad, lesen kereta dan pendrive semua hilang!!!!

kejadian ini berlaku time hari jumaat lepas... sedih giler... macam mana lah tas tangan aku boleh hilang, aku pun pelik, rasanya dah letak dalam beg tangan... itu yang aku keliru.. sedar-sedar tas tangan( dalam ada kad pengenalan, lesen kereta, kad atm bank islam dan pendrive).. semua hilang...waaaaa..sedihnya.. takpe-takpe semua itu dugaan Allah kepada ku.. so, as a human.. aku menerima ujian Allah itu dengan rela hati... risau la juga kan...semua hilang... nasib baik, mak dan ayah bagi duit, yela..kad atm bank islam dah hilang.. hehehe... dh masuk seminggu la juga, beg duit aku hilang, sampailah hari ini, aku masih berada di kedah kerana ada hal yang perlu diuruskan, that why tak balik uitm lagi, insyaallah, hari ini aku akan bertolak dari uitm, so, pagi tadi, unit keselamatan dari uitm perak telah menalifon mamaku, dia bagitahu yang beg duit aku telah dijumpai, ALHAMDULILLAH.. aku bersyukur kehadrat Ilahi kerana beg duit aku telah jumpa.walaupun hanya beg duit,ic,lesen,kad2 atm...semua itu bermakna buatku...syukur..alhamdulillah...oh ya.. pasal pendrive? itu tak jumpa... takpe.. aku redho jela..

No comments:

Post a Comment

Let me know what do you think about this topic ?